tampi

tothlajos100@gmail.com

Linkblog

Elnézést a késésért, de én ott se voltam akkor

2014.01.30. 22:21 Tóth Lajos

 

 


 „ – Helló! Hol voltál?
    - Dolgom volt.”

   Coper – Gát – Rozgonyi: Linda szafari





Nyolc óra tizenkilenc perc. Vagy több. Egy átlagos nap a felnőttképzésen, ami most a felzárkóztató, és a kilenctizedikes. Siettem, loholtam. Nem szeretek elkésni. Viszont nehezen kelek, és szeretem a reggeli csendet. De bele kell melegedni, nincs mese, ez a munkám. Már a nagy sóhaj után éppen belekezdtem Villonba, amikor kopognak. Sóhajtok megint, tudom mi jön. A késő, az indokkal:


 - Elnézést a késésért, de volt egy kis gond.
 - Elnézést a késésért, de volt egy kis baj.
 - Elnézést a késésért, de volt egy kis probléma.
 - Elnézést a késésért, de volt egy kis fennforgás.
 - Elnézést a késésért, de lekéstem a buszt.
 - Elnézést a késésért, de nem jött a busz.
 - Elnézést a késésért, de nem jött a 6:50-es.
 - Elnézést a késésért, de lerobbant a busz, hallott már ilyet?
 - Elnézést a késésért, de leszállítottak a buszról.
 - Elnézést a késésért, de leigazoltak a rendőrök.
 - Elnézést a késésért, de szóváltásba keveredtem.
 - Elnézést a késésért, de hó-helyzet van.
 - Elnézést a késésért, de azt hittem, hogy kedd van.
 - Elnézést a késésért, de azt hittem, hogy nem ide kell jönni.
 - Elnézést a késésért, de azt hittem, hogy a negyediken leszünk.
 - Elnézést a késésért, de én eddig a negyediken vártam.
 - Elnézést a késésért, de tegnap temetésen voltam, és még most sem józanodtam ki teljesen.
 - Elnézést a késésért, de behívtak a kisfiú iskolájába.
 - Elnézést a késésért, de behívtak a kislány iskolájába.
 - Elnézést a késésért, de elaludt a kislány.
 - Elnézést a késésért, de elaludt a kisfiú.
 - Elnézést a késésért, de az a kurva automata benyelte a kártyámat.
 - Elnézést a késésért, de nem indult az a kurva kocsi.
 - Elnézést a késésért, de kidurrant annak a kurva biciklinek a kereke.
 - Elnézést a késésért, de elaludtam a buszon, és teljesen máshol keltem fel, leszálltam, de eltévedtem, a Ruhagyártól gyalogolok, új a gyógyszerem is.
 - Elnézést a késésért, majd négyszemközt beszélhetnénk?, mer van egy kis baj, és el is kellene mennem hamarabb, de majd négyszemközt inkább, előre is köszönöm.






Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása