tampi

tothlajos100@gmail.com

Linkblog

Tirpák emlék Sziget

2009.01.03. 12:41 Tóth Lajos

 

 

 

 

 

„ Békaemberek vannak odaát, azokat néztem”

             Shirley Ann Grau: A tengerparti buli

 

 

 

 

 

 

 

 

- Mész a Szigetre? – kérdezte Tampit a kampija.

- Megy a faszom. – válaszolta. – Nincs pénzem, de ha lenne se mennék, nem vágyom, de nem kezdek bele az elcsépelt, szar magyarázatba.

- Jó. Értem.

- Nem az, csak bosszant, hogy egy csomó zenekart kizárólag egy ilyen szar fesztiválon tudsz megnézni, mert amúgy nem hívják őket, mert nem éri meg. Én meg mostanában jobban szeretem a klubkoncerteket, egy fesztiválon más az egész, had ne kezdjek bele,a lényeg, hogy fesztiválra nem akarok menni, a megöregedtél szarságot meg hallani se akarom, mert elszaladok.

Tampi négy vagy öt éve nem volt már a fő- fő istenfasza fesztivállá vált tömegrendezvényen. Az utolsó látogatás talán a Slayeres év volt, akkor is csak egy napra, az egészről nem sok emlék maradt meg, úgy ánblokk, ahogy sokan mondani szokták. Bár az a kellemes élmény örökre beivódott az agyába, mikor a Müller Péter Sziámi ÁÁÁ!! – val való találkozás során a művészt az egekig magasztalták, gratuláltak munkásságához, majd a búcsúzás után „kurva anyád Müller Péter!” és hasonló útravalókkal engedték távozni. Merthogy Müller Péter megosztja a közönséget. A másik, ami megmaradt, az Bugris barátjuk hasas ugrása, a belga motorosok felfújható medencéjébe, amiben éppen a lábukat áztatták. Volt nagy nevetés.

A nap utolsó pillanata, hogy valami traktor húzta vonatszerű járművön ült ötödmagával, és németül ordibáltak.

És kész.

Aztán hazajövetel után három napos légúti problémák, a tipikus Sziget – betegség, és persze az amúgyis másnaposság, nulla forinttal, hogy még egy fumát se lehessen venni.

- A kedvencem a minden évben elhangzó „veszteséges volt a fesztivál mondat”. Jó kis magyaros kijelentés. Veszteséges mi?

- Az anyja a veszteséges.

- Volt azért egy - két merész mutatvány, főleg Ketyós részéről, ő szeretett a Szigeten kikapcsolódni.

- Szó szerint. Az asztal tetejéról elküldeni mindenkit az anyjába, ez volt a specialitása. Mostanában ő se jár.

- Nem nagyon. Na szóval, az egyik évben, az utolsó napon ellopott egy liter rumot, míg a pultos félrenézett. Komisz egy cselekedet volt. Mindenkinek csak az a liter szar hiányzott, délben.

- Az utolsó napon.

- Ja. Négyen fogyasztották el végül, aztán Ketyós a CPG konceerten ugrott egyet a rácsról az emberekre, természetesen a klasszikus, részeg ember stagedivingol tílusban sikerült, senki sem kapta el, hetekig csodájára jártak a hátán lévő zúzódásnak, meg a pompás színeknek.

- Nekem a kedvencem egy papiros 24 óra, amit négyen kezdtünk, de hárman maradtunk, mert Kovács húsz perccel a fesztiválra lépés után elveszett, már csak otthon találkoztam vele két év múlva. Na ,és mentünk, kóboroltunk, mígnem hajnaltájban egy lengyel lányba nem botlottunk, aki csokit akart adni, ha van papírunk cserébe, amibe bele tudja csomagolni a barátját, merthogy ő szerette azt az érzést. Megoldódott minden, közben a híres lengyel – magyar barátságról beszélgettünk, és  a Linda filmsorozatról, amit a lengyel nézők is élvezhettek. Aztán kiderült, hogy a táska, amit szorongatott a kis hölgy, tele van csokoládéval. Míg ő vécézett, kitaláltuk, hogy az nekünk kell, és úgy lesz, hogy én kikapom a kezéből és elszaladok vele a tuják irányába, a többiek, akik a növények mögött rejtőznek pedig, amikor odaér a lány, kirakják a lábukat, ő elesik, és kész.

Mikor visszajött elmondtuk neki a tervünk, körülbelül négy percig sírva nevettünk, bár többnek tünt.

 

 

 

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr.ötvös 2009.01.03. 18:21:56


Cadaveras de Tortugas koncertről elmenetelben sátrak között botorkáltunk amikor megláttuk a motorosokat, túlságosan békésnek tűntek, lábukat felfújható medencében áztatták, aminek különösen megörültem, tűzött a nap, gondoltam lehűtöm a fejem, odamentem, mondtam angolul helló és beledugtam a fejem a medencébe, amikor néhány pillanat múlva kihúztam már láttam érkezni Bugrist. Platty!!!!!!!!

az Alvin és a Mókusok poló letépő versenyt tervezgettük éppen amikor megláttuk Müllert a sleppjével vonulni a főúton fényes délután, és Tampi "Müller Péter megváltoztattad az életem" felkiálltással oda rohant hozzá, üvöltve hálálkodott, összevissza ölelgette csókolgatta, talán térdere is esett és átfogta annak a parasztnak a lábait. Aztán Na takarodjál el a kurva anyádba te féreg, Meg ne lássunk itt mégegyszer üvöltésekkel útjára engedtük

Aztán jött a Slayer. Legvégül valami traktor vontatta járművön osztrákul ordibáltunk hóthalálmatarészegen.

dr. Ötvös

sangreltzk 2009.01.24. 11:36:49

Megszakértem én mi a gond !
Ho-hóó!

A gond az,hogy a zenekarok túlnyomó többsége szeretne létrehozni egy olyan embercsoportot maguk köré,ami hierarchikus alapokon nyugszik,mintegy kasztrendszert alkotva a rajongótáborukból. Nem közösségekben gondolkoznak ahol mindenki azonos mértékű tiszteletnek örvend. Ugyanis bárkit érhet pozitív csalódás.
Úgy érzem a zenekarokból elveszett a kivetkőzés. Félnek mert függnek. Nem figyel fel ránk a kiadó vagy rovottak leszünk a szemében,ha ezt meglépjük,kevesebb lesz a kenő mert a klubtulajdonos levonja a ’míg élek el nem felejtem’ érzés által okozott szétbontott helyszínt, így nem fogunk tudni velük játszani,így nem állnak szóba velünk a fesztiválok,kevesebb lesz a csaj és különben is kiégett a dzsekim és ebből az összegből nem tudom megvásárolni azt a kék felsőt.
Mintha nem inspirációnak használnák a hallottakat,látottakat,hogy aztán önmagukhoz kapcsolva kitágítsák a látókörüket hanem mutálódni szeretnének. Reinkarnálódni.
Vannak zsűritagokká avanzsálódott hardkór hősök,meg zászlóvivők és tehetségkutató szervezők. Szakértés.
A ménsztrímhez való áhított tartozás okozta bokaösszecsapás.
A punk hozzáállás hiánya. A punk hozzáállás akármire kivetítve. Ami nem őszinte azaz nem saját magam hozom létre és teszem meg az életem cselekedeteiben kitagadom,elutasítom,szövegekbe foglalom,ironizálom.

Óóó,mikor megszólalnak,felszólalnak eme embereket,akik ehhez tartoznak,hogy miként próbálják meg kivédeni a vádat,ezáltal önmaguknak ellentmondva és a fentieket igazolva úgy,hogy a felismerés akkor tör rájuk miközben védőbeszédüket taglalják.
És akkor jön a béna mosolyuk bazmeg.
Meg heherészés.
Meg a „Bazmeg én oly régen vallom már ezt,hogy igazából most érkezett meg hozzám az ocsúdás,hogy én tényleg egy ripacs vagyok gecó!”
De kivédjük,magyarázzuk lenyomjuk a torkokon.
Már annyira régen tart az önmeggyőzés,hogy ténylegesen ezeket az elveket tekintik előnynek és erénynek. Nemis. Erénynek és előnynek. Az egyikből a másik.
Ááá,mindegy is.
Áruló csicskák.
Kurva anyjukat!

Majjön még,csak egyszerre sok,émelyítő,de az a jó,oké akkor meg minnyá.

alt tré z k

süti beállítások módosítása